Acest document descrie politica şi conduita prin care NixServers garantează calitatea serviciilor oferite.
1.1 NixServers va asigura un uptime garantat al rețelei proprii de 99,9%. Acesta se măsoară lunar conform sistemelor automate de monitorizare ale NixServers şi formulei:
Uptime = (Nr_minute_disponibilitate_din_lună x 100 / Nr_minute_total_din_lună) %
1.2 NixServers îşi asumă răspunderea în a furniza clienţilor date corecte, nemodificate total sau parțial, referitoare la valoarea disponibilităţii serviciilor, în fiecare lună, de maxim o data pe lună, în termen de 48 de ore de la cererea clientului cu privire la un calcul corect al disponibilităţii aplicat asupra lunii precedente.
1.3 În cazul în care NixServers nu asigură uptime-ul garantat, acesta va despăgubi clientul conform următoarei grile de discount, aplicabile pe luna următoare de facturare:
Grila de discount:
Între 99,9% şi 98% | cu un discount de 5% din factura lunară următoare |
Între 97,9% şi 95% | cu un discount de 10% din factura lunară următoare |
Între 94,9% şi 93% | cu un discount de 15% din factura lunară următoare |
Mai puţin de 92,9% | cu un discount de 100% din factura lunară următoare |
1.4 Din acest SLA fac parte implicit următoarele situaţii:
1.5 Excepţie de la acest SLA fac următoarele situaţii:
2.1 Acest SLA descrie termenii şi condiţiile prestării serviciului de suport precum şi detalierea obligaţiilor Părţilor pentru desfăşurarea corespunzătoare a planului de suport.
2.2 NixServers va asigura următorul plan de suport şi are următoarele obligaţii:
2.3 NixServers nu garantează conformitatea serviciilor prestate pentru niciun scop determinat sau nedeterminat. Clientul nu poate trage la răspundere NixServers sau oricare angajaţi ai acestuia pentru eventuale vulnerabilităţi de securitate ale oricăror aplicaţii dezvoltate de terţi sau pentru funcţionarea improprie a aplicaţiilor de pe server.
2.4 NixServers se obligă să asigure cel mai înalt grad de securitate, eficienţă şi disponibilitate posibile pentru serviciile clientului, conform indicaţiilor clientului şi în conformitate cu toţi termenii din prezentul Contract.
2.5 Clientul are următoarele obligaţii faţă de Furnizor în vederea asigurării bunei execuţii a serviciilor de management:
2.6 Neîndeplinirea obligaţiilor Contractuale cu privire la serviciile de suport din partea clientului anulează de drept obligaţia NixServers de prestare a serviciilor de suport pentru perioada Contractuală ramasă începând cu momentul constatării de către NixServers a încalcării prevederilor menţionate în acest document. În această situaţie clientul nu este scutit de la plata integrală a serviciilor Contractate, NixServers neputând fi tras la răspundere pentru neîndeplinirea obligaţiilor cu privire la serviciile de suport, acestea fiind considerate refuzate de client.